"Къщички на битието"

[Предупреждение: Този пост се публикува с напълно рекламна цел]

Вчера, навръх 24-ти май трябваше да публикувам опит за есе, тезиси-скепсис за четенето като занятие за херостратовци, четенето като оръжие на неразбирането. Само че пропаднах в ямата на битието.

Обаче за младия руски художник Сергей Огурцов книгата не е убежище за духа, а къщичка на битието. Така е нарекъл проекта си, станал повод за есеистичните ми напъни.

Няма да разказвам повече нито за Огурцов, нито за критиката на четенето. Истината е, че за такива разсъждения това не е най-подходящото място. Мястото им е на новия ми сайт, посветен на съвременното руско изкуство и литература. Целта ми беше да направя по-достъпна информацията за най-новите явления в руския културен живот, които някакси остават настрани от вниманието на публиката у нас. Вярно е, че широката публика не познава новите явления даже в българския културен живот, но ако иска, може да се информира - има няколко добри сайта, които вършат добра работа.

Впрочем, сайтът изцяло е продукт на собствените ми усилия и поради тази причина има купища недостатъци, пък има и неща за довършване. Нищо не разбирам от сайтостроителство. Приемам забележки и съвети как да поправя най-фрапиращите грешки. Ще съм благодарна за съдействието!

posted by Illa @ 5/25/2009 11:26:00 пр.об.,

0 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home