Презентация

От доста време се надявам някой да се заеме със задачата периодично да информира за новото и интересното в българската блогосфера. Не ми е известно да се е намерил ентусиаст. Та реших се. Създадох нов блог с претенциозното название "Епистемоблогия". Гръмкото име има за цел да постави читателя нащрек и да не приема на вяра писанията ми :)
За да разводня нещата още повече, мултиплицирах блога като типичен продукт на поп-арта. Първоначално нямах такива намерения. Експериментално хостнах блога на новия европейски сайт WebJam. Но подозренията ми се потвърдиха - постовете могат да бъдат виждани само от регистрирани потребители. Тогава ми хрумна да се ориентирам към друга екзотична за България платформа - например, VOX или Multiply, а защо не и двете? И тъй като Multiply позволява кроспостинг с Blogger, а аз без друго имам акаунт там... Епистемоблогия съществува в четири варианта.

Powered by Qumana

posted by Illa @ 12/13/2006 12:26:00 сл.об.,

2 Comments:

At 12/13/2006 10:34:00 сл.об., Blogger Orlin said...

Харесва ми идеята и подкрепям осъществяването й.
Дано само не ти омръзне и не загубиш интерес още след първия плах опит :) - твърде жалко ще е след такава печалба - такава загуба :).

"Информация за новото и интересното" - като програмна насока, обаче май не включва и разкритикуване (или направо да си го кажа - сочене с пръст) на някой от особено "проявилите" се блогове, каквито желания аз често изпитвам :). Е за това малко ме е яд, да си призная, а пък и ти няма да ми разрешиш да правя това същото в коментари, примерно :).
Но, аз ще опитам, де :) - поемайки цялата отговорност и последици върху себе си, разбира се.

Шегата настрана - дано се получи; то, то със сигурност ще се получи, а единствената спънка може да е само загуба на интерес от твоя страна :).
Така, че - ще го следя.

 
At 12/13/2006 11:13:00 сл.об., Blogger Illa said...

Благодаря ти!
Опитах се да се замозаблудя, че начинанието е просто игра. Но твърде бързо се опомних :)
Не знам какво ще излезе от Епистемоблогията, но съм ти признателна за подкрепата!

 

Публикуване на коментар

<< Home