Лично

Когато писах за хомофилията, лепнах един въпрос като алтернативно заглавие: "Какво правя аз тук?". Очевидно, целта ми беше провокативна. Също така е очевидно, че малко хора четат блоговете с настройка за "философски" размишления. Изначално си подозирах, че въпросът ще се изтълкува като някакво нежелание да се намирам в средата на скъпите си читатели. И тъй като ми се стори саморазбиращо се, че подобно нежелание абсолютно отсъства, то веднага ще стане ясно, че просто въпросът е неясен :)
А въпросът беше:
1) (Хипотетичният)Аз съм в блогосферата, защото тук има много хора, които мислят като мен?
2) (Хипотетичният)Аз съм в блогосферата, защото тук има много хора, които не мислят като мен?
3) (Хипотетичният)Аз съм блогосферата, за да им кажа на тия какво трябва да мислят или поне да има от кого да си го изкарам като ми е вкиснато?
Ако някой се интересува от моя личен отговор, той е по втора точка :)

Powered by Qumana

posted by Illa @ 11/24/2006 09:54:00 пр.об.,

0 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home