Китай

Чакали-недочакали да се спомине - и хоп, търг в Christie's. Как да изпуснат момента - класик, белким, без съмнение вече (откъм края на октомври), време е цените да скочат. Частната му колекция (над 50 работи на Лусиан Фройд, Дейвид Хокни, Франк Ауербах, самия Китай) се оценява на повече от 3 млн. паунда. Който има пари, да знае - март и юни са следващите тръжни сесии. Не мисля, че "If not, not" (ако не се лъжа, собственост е на Шотландската национална галерия на модерното изкуство в Единбург) ще участва в наддаването, но пък "Пушещата Маринка" тръгва от някакви си £70,000-100,000.
"Когато Чужденецът каже: "Какъв е смисълът на този град? Защо сте струпани така, защото се обичате ли?" Какво ще отговорите? Живеем всички заедно, за да печелиме пари един от друг" или "това е общност". И Чужденецът ще си тръгне да се върне във пустинята." (Т. Елиът)
Не знам дали точно тези думи, но цитат от Елиът е вписан в единия ъгъл на "Ако не, не". "Зашифровани" са послания на Джоузеф Конрад ("Сърцето на мрака"), както и мисли на Уинстън Чърчил. Визуално присъства самият автор, разрушен бюст на Матис... Витгенщайн тук го няма. Той е удостоен със самостоятелен портрет. Аз бих си купила този портрет или "Давид" (King David After MB), или "Вагнер", или "Мойсей срещу Фройд", или автопортрета "RBK, Аged 73"... Днес имам личен празник, та да сте наясно с какво бихте ме зарадвали :)

Роуън Аткинсън има по-празник от мен - днес навършва 53, но ми се струва, че него друго би го зарадвало. Сакън, да не му подарите "Порше"! Ще го обидите човека. Не че има нещо против марката. Просто не му допадат хората, които харесват колата, това е.
Въпрос на принцип. Склонна съм да се съглася с него. По същите причини никога не бих си купила "Енцо", даже състоянието ми да се закръгляше на около 100 млн паунда като неговото (на Мистър Бийн, нали) ))

Technorati : ,

posted by Illa @ 1/06/2008 10:58:00 сл.об.,

0 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home