Из руските блогове за изборите

“… бях неприятно поразен от липсата на кабинки за гласуване и необходимостта да напъхвам бюлетината с помощта на някакъв наблюдаващ задник. Впрочем, това не ми попречи да гласувам традиционно за себе си… винаги правя едно и също - вземам си бюлетината в къщи. Ченгето не ми позволяваше да изнеса бюлетината, каза, че била държавна собственост… изнесох я разбира се, вече двадесет години го правя”.
“А в нашата секция имаше красиви кабинки за гласуване. Така. И красиви календарчета за 2008 г. Да. Защото от нашия прозорец се вижда Червения площад. А от Вашия прозорец, Х., знаем какво се вижда…”
———–
“Два пъти гласувах за СПС [партията на Немцов и Чубайс]. Изборите са организирани някак добронамерено: дават бюлетини на кой колкото иска, гласувай си както ти е кеф. Мисля, че това е правилно”.
“Аз гласувах за ЛДПР [партията на Жириновски]. Тъй като гласувах за пръв път (на 18 съм), поздравиха ме и ми дадоха CD “Моят избор 2007″, безплатен пропуск за някакъв студентски купон и някакво мишле (изглежда, че е поставка за GSM). Много съм доволен. Дреболия, ама ми е приятно”.
“Разстроих се. На мен ми дадоха само пропуск за дискотека. Пък и аз гласувах за ЛДПР”
“Много странни читатели имаш днес”
“А, това са дечица, едното даже е моето. Спомням си, че по-рано дори се наакваше”.
“А при нас не само не даваха повече от една бюлетина на човек, но даже изискваха, не дай боже, да не намачкаме бюлетината в процеса на попълване. А на мен ми беше много трудно да не поомачкам такава пространна бумага, както се бях замислила”.
———–
Слайдшоу със снимки от в.”Ведомости”:


Последната снимка потвърждава, че не във всички секции е имало кабини.
Навръх 2 декември, точно в деня на изборите в Русия, от Six Apart обявиха, че окончателно са продали целия LiveJournal (откъдето са горните цитати) на руската компания СУП. Интересно, на следващите избори дали ще има такива постове?

Blogged with Flock

posted by Illa @ 12/04/2007 12:01:00 сл.об.,

0 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home