Психоанализа и блогове

Харесвате ли Лусиан Фройд? Като дядо си е. Само че вместо да дисектира чужди души, прави го със своята. В картини.
Нещо такова понякога става и в блогосферата. Тръгне някоя "игра", дето те кара или да (се) лъжеш, или да се почувстваш пациент на дядото Фройд.
Та не знам откъде тръгна тази игра, но при руските блогъри вариантът е друг - там авторът на поста задава пет въпроса за себе си и очаква предположенията на читателите си в коментарите. После дава правилните отговори.
Поласкана съм, че Вени пожела да се включа и аз в тукашното разиграване. Какво не знаете за мен:
1. Не мога да карам колело и нямам шофьорска книжка. За което много съжалявам.
2. Като малка исках да стана капитан на кораб или, в краен случай, химик в криминологията. Какъв късмет за двете служби, че това не се осъществи.
3. Проявявам интерес към оръжията като към артефакти.
4. Припадам от миризмата на кръв.
5. Авантюристка съм и обичам провокациите. В разумни граници. Естествено. Без ексцеси. И да няма буболечки. Нали.
Любопитно ми да науча какво не знаем за блогърите Николай Младенов, Александър Божков, Петър Стоянов, Николай Камов, Ивайло Калфин. Но те едва ли ще отговорят. Или ще отговорят като мен :)

Powered by Qumana

posted by Illa @ 1/13/2007 09:21:00 сл.об.,

5 Comments:

At 1/14/2007 01:23:00 пр.об., Blogger Orlin said...

Както веднъж преди време отбелязах, Л.Фройд ми е най-забавен с петдесетте (или седемдесетте?) си извънбрачни деца, на които тактично и деликатно съобщавал какъв им е той, когато те били станали вече възрастни хора.
Как да вярва после човек на психоанализите? :).
Всеки случай, още едно потвърждение на старата максима, че фамилното име трудно се носи. А често - и невъзможно :).
Това за колата никакво неизвестно не е, казвала си го и друг път, така че не ти се зачита, дай друго! :).

 
At 1/14/2007 09:28:00 пр.об., Blogger Illa said...

Ама за колелото не съм казвала, така че № 1 се зачита :)

 
At 1/14/2007 12:03:00 сл.об., Blogger Orlin said...

С този аргумент ме разби и нямам очи да настоявам за повече :).

 
At 1/14/2007 12:14:00 сл.об., Blogger Orlin said...

Отговарям ти тука относно караниците на висок тон, поради, че не ща ми се вижда резилът, резултат на спонтанна реакция. Линкът е ето този:
http://angeligdb.wordpress.com/2007/01/02/%d0%a3%d1%87%d0%b8%d0%bb%d0%b8%d1%89%d0%b5-%d0%bf%d0%be-%d1%82%d0%be%d0%bb%d0%b5%d1%80%d0%b0%d0%bd%d1%82%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82/

В коментарите - за мой срам - съм се включил, естествено и аз, да наливам вода в огъня и - анонимно, вервам няма да има затруднения да бъде разпознат неповторимият ми заядлив стил.
Така или иначе - въпросът е принципен.

 
At 1/14/2007 02:30:00 сл.об., Blogger Illa said...

Благодаря за линка! Няма никакъв резил. Просто не винаги дискусията е такава, каквато би ни се искало. А понякога не е точно дискусия, макар така да изглежда :)

 

Публикуване на коментар

<< Home