Мемоарно

Искам да ви обърна внимание върху разговора с Иван Панталеев за Димитър Гочев от публикация в "Дневник". Покрай другото, споменава се за изненадата на Панталеев при първата му среща с Гочев през 1993 г.

Своя(та) Überraschung от срещата с Димитър Гочев аз преживях преди 30 години в една зимна(?) вечер, когато имаше режим на тока. Със свещ в ръка отворих вратата и видях силуета на мъж, а люшкащото се пламъче осветяваше падналата върху лицето му коса. Бях малка и плашлива. Успокои ме фактът, че той се изплаши, колкото и аз. После къщата се напълни с книги за Брехт, а аз не смеех да ги докосна, за да не разваля магията.

Беше толкова отдавна, че се не ми се вярва да се е случило...

Powered by Qumana

posted by Illa @ 3/27/2007 12:13:00 сл.об.,

0 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home